2014/01/02

20140102_大刀屻

今日係2014年03月31日,憑僅有記憶打blog。

日期係2014年01月02日,因為冇人陪我行山,那天我自己一個勇衝大刀屻。
路線:嘉道理農場 => 大刀屻(566m) => 北大刀屻(480m) => 箕勒仔 => 蝴蝶山 => 粉嶺火車站
係一條頗熱門的行山路線,全長大約9公里。

難度:1.5星........主要係上山路段有機會辛苦...上山之後..輕鬆..
路線kml係>>呢度<<


大刀屻,高566米,顧名思義,成座山好似刀刃咁,左右兩邊都係懸崖,而你就走在中間。
感覺好似好危險,但事實上一點危險也沒有,因為在險處有欄杆的。
可以望到八鄉錦田、大帽山、雞公嶺、遠望大埔,去到大刀屻時風景十分開揚。
只可惜我那天比較大霧,景色大打折扣。可以感受到的,就係走在刀刃之間的氣勢!
相信若果是藍天,一定正!

在大埔火車站坐64K,到嘉道理農場落車,大刀屻入口就在巴士站對面,過一條馬路就到。
沿路有路牌指示你行,唔會行錯路的。若擔心自己走錯路,望一望手機地圖就冇問題。
印象中,那天我1點半左右開始行,用左3個鐘,4點半已經行完。
因為景色主要集中在大刀屻位置,後段風景比較少,路也容易走。
故此,在後段,我係不停跑的,因為太悶=.=''
整段最辛苦的是開始上山的路段,要一口氣上,比較多石級,要有一定的體能。
不過其實唔難,慢慢上就得,行得多山自然好氣,不用怕,條路咁短。



巴士站對面,大刀屻入口




跟路牌,轉左上大刀屻









告示牌提示上山會辛苦呢..



錦田

大帽山

遠望大埔



再遠望大埔,大霧

錦田

要急落一段,再急上一段,U字咁行




















到大刀屻的範圍了,好明顯你知道自己會到左的,左右兩邊都係懸崖


呢張應該係回望黎

又係大埔




好大霧....

大刀屻XD

坐係舊石上面休息下


回望我坐的那堆石


大刀屻山頂的三角測量站

又係大埔..哈哈

前面的路

臨走前自拍



休息時的娛樂


 話咁快就到北大刀屻,其實睇番影相的時間,已經過左40分鐘,看來真係冇乜風景@@..

跟路牌指示去粉嶺火車站,我自己走前兩步去觀景台睇下先再番轉頭


北大刀屻觀景台!觀景先!

觀景中=.=................................



往營盤的指示,但我不是要去營盤

愈來愈近車站,上山消遣的人愈來愈多,路也開始變為石屎路及石級
呢段係粉嶺居民的熱門晨運路段..

石屎路,我比較喜歡山路



跟住蝴蝶山徑


蝴蝶山行山徑

差唔多落完山了,走了一段好長、好悶的石屎路囉...

回望上蝴蝶山的路徑

粉嶺火車站,三個鐘行完大刀屻