2015/02/19

20150219_分流

2015年02月19日

路線:石壁水塘=>狗嶺涌營地=>嶼南界碑=>狗嶺涌沙灘=>分流東灣=>牛鼻窿岩=>分流石筍=>南樓層=>分流炮台
=>石圓環=>分流西灣=>分流村=>煎魚灣營地=>二澳舊村=>二澳新村=>牙鷹角營地=>大澳
(粗體為景點)
GPS:這裡
難度:1.5星...因為都有一定的長度
距離:22公里...行左大約6小時..(兩個鐘到分流..兩個鐘探遊..兩個鐘到大澳)


分流是香港相連本島最西南的地方,以前其實我同女朋友黎過,
但因為種種不同的原因,去兩次都fail= =...
所以我一直都想再去探遊一番,今次終於有機會了。

上網做定資料搜集,大約知道那裡有的景點,當中大部分我都知道要點去,只有一個不知。
就是南樓層,南樓層是一個石室,陽光可以輕易透射到入去。
網上資料話,是婦女逃避日軍時的藏身處。但網上資料所記載這個地方的位置並不清晰。
我把梗有的資料,大概可能的位置,都記入腦中,希望搵到,真係比我搵到!^^

行分流,感覺幾特別,雖然未可以話去到古色古香,但過癮!

因為新年假期,得東涌聚龍同大家樂有開門做生意。
在聚龍餐牌看見,新年套餐,就心感不妙,又要貴價食公仔面。
坐11號巴士,過了石壁水塘的水壩後落車,有洗手間可以用,然後沿車路一路走。
有分叉路,左邊去大浪灣大浪村,右邊上引水道,踏入鳳凰徑。
大浪灣是一個好大的無人灘,但因為要經過村屋,有好多狗= ='',所以都係冇去了。
轉右上了引水道後,就是好長而又沉悶的路,就到了狗嶺涌營地,這時轉左落山路。
下一個分叉口,有嶼南界碑的指示牌,轉左,正常會沿路出番黎。
轉左後,到了涼亭後有兩條路,其實兩條路都一樣,隨便選一條就可以。
因為你左邊入去,會右邊出番黎,兜一個圈。
我們選擇了右邊的路,一上去就可以看見狗嶺涌沙灘同埋分流東灣。

之後因為我們發現了小路,就先兜一兜嶼南界碑,就直接抄小路落抄灘了。
到了沙灘尾部,接回郊遊徑,看見獨木橋,不用過,直接按路標指示轉左。
按著路標一路走,就見到分流東灣就在眼前,又一個無人沙灘。
到分流東灣之後,向後走,即東北方向,就可以找到一個海蝕洞。
這個海蝕洞在梁榮亨的書曾介紹過,叫牛鼻窿岩,土名石屋仔。
當潮退的時候,可以容許人經過,從另外一邊出來。
可惜我去到的時候,海水未退得夠,我還不想濕腳呢!

之後繼續走沙灘,因為想搵南樓層,所以就綑了少少邊,但感覺有不太對路。
我又擔心標叔未必綑到,所以就放棄了,在分流東灣尾部接回郊遊徑。
心想,要去少一個景點了,點知柳暗花明又一村。
沿郊遊徑走,不難看見分流石筍,其實只是一舊大石,以前分流村也曾以佢命名。
在石筍旁轉左,後面其實有小路,我看遠處有一處大石,非常平,我就想是不是石室呢?
就走過去,但小路卻真小呢,以為冇路,走前一點又有路,無驚無險又去到大石上面。
大石上,有一處黑了,明顯有人在上面煮過野食= =..
一到上面,我就知道自己冇搵錯了,這就是南樓層。其實只是一個空間,有些石頭蓋了頂。
這個位置,都有少少難發現,很容易就會錯過左。
問題來了,如果落石室呢?冇個位落到= =..
之後我就走回頭,在一個比較可行的位,訓著咁趴入去,又比我入到喎。
入面非常空曠,光線十足,可以企係度唔頂頭,可容納N人。
可以繼續向前走的,這就不用走回頭路,但前路要跳上一舊大石,所以廢時了。

走回郊遊徑後,分別就可以去到分流炮台及石圓環。
前者,只剩下一個四方石牆,一條梯,一個拱門。
後者,只不過是用石堆砌成的一個環。不知來歷,可能是同祭祀有關。

之後就走了,趕住走,怕天黑前趕不切回大澳。
走到二澳舊村時,有隻狗爬高,然後撲黎我度,好采標叔反應快,
立即在地下拎枝竹,隻狗立即嚇到彈開。呢隻狗真係= =,我過路借....
初初我都驚二澳未必過到,因為以前好似封過,好采都係過到。

大約五點到大澳,坐11巴士回東涌散水。


回望的照片,有廁所

轉左大浪灣,轉右上引水道





下望大浪灣


 這裡轉左入山路

再轉左

轉右

 距離澳門只有32公里咋!下望狗嶺涌沙灘(近)、分流東灣(遠)


好似隻狗仔趴係度咁,非常得意

 先兜過來同嶼南界碑影相,之後就抄小路去狗仔頭上面






這張我幾鐘意


呢張都幾鐘意,開始影相有D中國文化feel
要天人合一,影相一定要有人係入面,無論幾大粒幾細粒



 狗嶺涌沙灘全景

獨木橋前轉左


回望一下,其實係幾靚,又幾靜




 轉左

分流東灣

走回頭

好大浪呀!


到牛鼻窿岩!




離開時,發現心形石一舊!




綑了一下邊,就走回頭,去郊遊徑了


洪聖古廟

分流石筍

 沿石筍後的小路走出去


就是這塊頂,讓我覺得有個石室


石室情況




分流炮台



分流炮台全景



這棵樹幾靚,好似迎客松咁,在另一面冇背光,影番張先!


落一落去睇石圓環,之後上番黎



冇去的天后古廟、分流廟灣

分流西灣




分流村


轉左



分流二澳路


煎魚灣營地

 二澳舊村


 因為有狗,所以拎左枝野

沿大澳方向走,不用入新村



牙鷹角營地


 完