2014/07/01

20140701_中狗牙嶺

前排因為去了內蒙古北京畢業旅行,番香港之後又不停落雨,搞到我冇山可行!!

今次主菜是中狗牙嶺
路線:石壁水塘 => 石壁郊遊徑 => 中狗牙 => 一線生機 => 閻王壁 => 昂平
全長大約5.5公里,我們冒著風雨,用了六個半小時完成。
難度我比:3星吧...始終都係要爬下
因為我已經走過西狗牙嶺,所以其實對中狗牙嶺沒有太大興趣。
不過今次想帶朋友來見識一下,一行九人,就行多次差不多的路徑吧!XD
路線的kml係 >>呢度<<


初初仲擔心大家有冇足夠力氣走完整段路,因為中間冇可以退出的路。
不過最後大家都完成到,帶走了一次難忘的經驗!

一起身,落雨!>.<.....之後停左雨,望望天,似唔會再下雨咁,又看到一點點的藍天,所以繼續出發!但早上卻遲了出發,因為有人遲到!!在東涌巴士站坐11號去到石壁水塘水壩前下車,然後逆走巴士方向。在引水道旁,進入郊遊徑,上水泥天梯,留意右方中狗牙入口。

一開始都係在林中,走了不多時間,就已經走到山脊上!這時,觀看後方南海,見到落緊雨的黑雲向我地衝過來,我們立刻找地方避雨。看著霧氣迅速的入侵,身邊的風景由有變冇,由冇變有,像仙境一樣迷幻,感覺幾特別。停雨之後,藍天又重現了,繼續往上走,有時沿路有些蜘蛛,又遇到竹節蟲擋路,小心避過。不知不覺就到了428米的測量柱。整段路攀爬多的,就是上一線生機的路段,其實係幾好玩。小心翼翼咁過左一線生機後,這時又落雨!還有雷聲!之後諗番,其實都幾危險下,雨不怕,雷就怕。好采個雷唔係黎呢邊,只係旁邊經過。又找一個地方避雨,霧氣又不停入侵,加上近山頂,風比較大,我地有三位男士搵唔切位,係後面吹凍風,凍到疆哂,超可憐。

這時我諗,應該走西狗牙落山,還是繼續上閻王壁呢?但西狗牙難度比中狗牙還要高,上來都花了他們不少力氣,談何落山?還是決定上閻王壁,因為上到800米斬柴坳之後,不用下降到0米,到500米的昂平就足夠。於是,我們在霧氣之中,攀上閻王壁,回頭一望,什麼也看不到,因為霧氣實在太大,我也收起了相機,免得相機又壞。

上到斬柴坳時又下了細雨,拍了一張相後,就急速落山至昂平了。完成了這一次難忘的經驗,又突破了自己多些!感謝主!
晚上還有下一個地方要去!







轉左

轉左

上水泥天梯


留意絲帶,到入口啦,這裡轉右




 






對面落緊雨@@

走呀走,走呀走!


.......過左幾分鐘..近左好多

準備落雨了,收起相機

避完雨,繼續出發








西狗牙嶺,出現了



其實係幾靚的!








其實已經見到一線生機




  



中狗牙坑的尾段,虎吼石河,睇落幾正!

有人比蜜蜂追,係咁跑,哈哈 

東狗牙、中狗牙

幾正!準備爬上去!









好大霧,好濛




準備過一線生機

一線生機



因為又落雨,避雨之後,就沒有再拎相機出黎了。
去到斬柴坳用手機影番張團體照!大家好叻呀!

如果想睇下閻王壁的相,睇下我去西狗牙那個post就可以