2014/02/03

20140203_六合左澗上老虎頭

今日係2014年04月03日,又係憑記憶打日記。

日期係2014年02月03日,今次係我第二次行石澗!(中一行過青龍石澗,但冇乜印象了)
路線係 大嶼山白芒村 => 六合左澗 => 老虎頭 => 愉景灣,順手爬老虎西崖
全長約8.5公里,但不停要向高發展,不停手腳並用,不停爬大石,非常體力化。
雖然同行的人說係新手澗,但真係新手勿近!!
爬野有手套比較好,因為有D樹有釘,有D葉有倒刺,隻手捉到就痛到七采。
可以去五金鋪買勞工手套(中間有少少膠那一款)。(當然我仲未試過用)
仲要著長衫長褲,不然就好似我隻手咁處處傷,我著左短袖衫。

難度:3星......上山相對體力化...落山路段斜而多碎石...
路線的kml係 >>呢度<<


地圖(from越野雄心)

因為冇乜願意去爬野的朋友,所以就參加了網上越野雄心開的團,順手捉埋展鋒一齊去。

早上9點50分在東涌巴士總站坐36到白芒村,坐一陣就落車。
沿路跟人行到六合玄宮,一座有鋁窗的舊道教建築物@@,再入林,就到六合石澗。
一入去就見到老虎西崖,人生第一次爬呢D崖,唔用安全設備,其實都幾「牙煙」。
每一步上都要confirm穩陣先好上,可惜我冇行山鞋,只有波鞋,爪石力唔太夠。
不過尚算應付得到,那塊崖磨擦力好夠!幾享受!
上去容易,落番就難,好采有另一邊容易落少少。雙手按住塊壁,隻腳同個身就向下郁。

之後番番去行石澗,不停爬大石,如果隻鞋friction大D就好啦!>..<
不停要烏低身入林,又要用手擋開在前面的樹枝,慢慢放開條樹枝,廢時「發」到後面。
行行下見到有D洞口,佢地即刻有人入去開洞,看看可否走番出黎=.=..強!
之後佢地發覺行錯路,就開林番番正路。
又係人生第一次開林,好體驗到「路係人行出黎的」呢個道理。
開林有時要落的,要爪住D草慢慢落,但D草有時有刺,真係慘=.=''
風景幾開揚的,望到大小磨刀、機場,不過始終香港天氣唔好,望唔得遠。
到番正路後,就沿行山徑上老虎頭,順手搵D石影下扮型的相。

到老虎頭郊遊徑了,個電話apps郊野行樂都會見到的,其實係幾靚!
見到香港迪士尼樂園(係度可以睇免費煙花,當然要摸黑落山)、愉景灣、坪洲。
D草訓落去,係幾舒服的!!之後佢地又玩另外一個崖,因為鞋唔好,我唔想玩了。
就同展鋒先走,沿路落山,碎石超多,又要斜,我完全唔覺得係郊遊徑的level。
一步一步慢慢落,就到愉景灣,坐車番東涌,坐地鐵到奧海城食個晚飯,之後巴士回家。
行完我都唔知邊個係老虎頭,哈哈!

相片比較多,慢慢欣賞吧!(已經汁過架啦)


東涌巴士站坐36到白芒落車,呢度就係大蠔灣啦!


有個煙通




白芒村


公廁






牛牯塱公廁

轉左


我地直行,轉右的話可以行去梅窩

「高舉毛澤東思想偉大紅旅奮勇前進」,好有番左大陸的感覺

正!天朗氣清!


奠祭亭

直走

有鋁窗的六合玄宮@@



最左那道門係廁所,其餘兩道門係鎖左,開唔到的




進入六合石澗




老虎西崖




真係好好天,不過都係有點濛


有釘的木,真係要好小心,D釘好硬的
前面有人帶校剪剪左D釘佢

就係咁爬上去=.=''...

好采展鋒影我相咋>..<

影番佢!



呢張影得正!




影張相就落番去啦XD,係另一邊落




番番去爬崖的起點

臨別一影!老虎西崖!第一次爬呢D野!

整裝出發!

爬過擋在路中心的大石!!




六合玄宮拎水的地方,應該係,哈哈


特別的石

一個險位,好「線」的,又冇乜手位,一不留神就落水架啦


有個洞口,即刻有人入去開洞,看看可否出番黎,又比佢出到=.=''
不過聽聞背隻會濕哂

就係呢度上番黎

山橙,有毒的


大休位置


自拍一張,大休後繼續出發





有刺的葉...


展鋒爬大石


又要爬啦...

展鋒準備爬啦!

整左個gif for 佢 XD







影番張合照,回望後面的風景


另一個休息的位置,一個斜坡


之後發覺原來行錯左路,就要開林番番正路



回望,見到北大嶼山公路,香港國際機場



好似影到大磨刀,在邊邊


香港國際機場,大小磨刀

向下落啦...



防火帶,第一次見,如果中學地理堂可以一齊行山一齊學地理就正!
有政府人員定期黎剷平的

d人衝哂上去...



全景!!
D飛機降落得好頻密,堅勁,感覺每分鐘都有一架降落!個management勁!

老人與海

隨便自拍


老人與海2

超舒服!!唔覺得有蚊蟲!哈哈!成身散哂!

D人又行哂lu.....



Wow!!!

其實好靚,不過影出黎唔太表達到現場實景


馬年,有人影相,2月3日係初四黎吧

C7107



回望

老虎頭

愉景灣,坪洲,周公島,喜靈洲


青衣,香港迪士尼樂園,愉景灣,如果夠清可以望遠好多

老虎頭郊遊徑地圖


老虎頭郊遊徑,C7108

老虎頭觀景台(西北)

有外國人拎單車上黎,佩服...

老虎頭觀景台(東南)

三角測量站





佢地又爬緊,我隻鞋唔好,就費時爬了,同展鋒先行離開



影佢地爬緊

呢段路,碎沙石好多,要好小心

回望,幾斜下,但影相表達唔到


再回望


碎石超多

再再回望






呢個外國女仔真係crazy,著住泳褲,赤腳,坐上滑板咁玩
我唔知佢可以點樣減速,好「牙煙」呀!

奧海城food court