2014/01/30

20140130_梧桐寨四瀑之旅

今日係2014年03月27日,又係憑記憶寫blog的時候了!

日期係2014年01月30日,今次的路係梧桐寨四個瀑布之旅!全長約6公里!
梧桐寨巴士站 => 萬德苑 => 井底瀑 => 中瀑 => 主瀑 => 散髮瀑 => 萬德苑 => 梧桐寨巴士站
梧桐寨仲有個玉女瀑的,不過要行澗上,所以冇去啦。

難度:2星.....因為中瀑之後的山路比較體力化....
路線的kml係 >>呢度<< 


今次有澳門人、pippen、威少、KC、昇爺同埋我自己結伴同行!
聽說梧桐寨有全港最長的瀑布,達30米多,當然要去睇下!
因為你完全唔會覺得在香港彈丸之地,竟然有瀑布@@!!
梧桐寨應該就係林村河水的源頭,在嘉道理農場附近。

中午十二點在大埔墟火車站64K巴士站集合,到梧桐寨站落車。
沿住馬路走入去,不要走支路,去到某個位就轉上右邊的斜坡走。
沿住萬德徑走,走不遠就見到萬德苑了,之後就係上山的路段。
上山前,有一無名小瀑布,狀觀程度都唔差架!可以拍照留念!
上山後,去到指示牌時沿左手邊方向走,右邊係會兜番轉頭時的出口黎。

走了一段不太辛苦、不太長的路段,就到了井底瀑。
呢個時候,阿昇就失足咬柴了。 慘........
在井底瀑,有一片被大石填滿的大空地,井底瀑有前後兩個瀑布,兩級的。
那時我見到後面有一個瀑布,就諗方法過去。
看見右邊有路上,需要手腳並用爬上去,KC就一馬當先上去,但無功而還。
因著我的牛脾氣,就決定自己試一次!發現原來可以由右邊攀爬上去!
係一次意外的收獲!:D (但新手勿試!有一定的危險性!)
上左去,係一片新天新地,好似遠離人煙咁,別有洞天,世外桃園咁款。
入面陰風一大陣,像有一部強勁的冷氣機係你前面一樣,企多陣都會凍死!
D水又清又凍!真係有讓人沖落水的衝動!

之後就送阿昇落山,落山時用左把萬用刀鋸左一枝係地下汁的竹比阿昇做支撐。
我又整左把木弓箭!

阿昇回家後,我們又再次出發,時間係四點半。今次直接上中瀑。
中瀑距離井底瀑不遠。中瀑,因為似馬尾,又名馬尾瀑。
瀑布的水量比井底瀑多,氣勢也比井底瀑為大!
逗留左一段不長的時間,就走了,要趕路!

主瀑海拔大約450米左右。
之後就要上天梯,起碼高度差有大約100米,路也比較斜,比較體力化一點。
不時要在中段休息,也要用手借力,故此,加油啦=.=...........
終於到了主瀑,與先前兩個瀑布不同,主瀑可以用細水長流去形容。
一條好幼的水由30米高流落黎,它的氣勢不在於多水少水,而係夠高!

通往最後一個瀑布的路,散髮瀑,以前曾被山泥傾瀉搞到封左路。
去之前不停上網搵資料,發現條路應該清理乾淨了。
因此,繼續我們的旅程!上散髮瀑的部份路段需要手腳並用,唔算太辛苦。
到了散髮瀑,完全冇料到囉!同之前三個瀑布比,完全冇可得稱讚的地方。
所以就走了,繼續往上行多陣,就兜番落山,此時太陽已經落山了!
又征服了梧桐寨四個瀑布!




出發前!


沿左邊走,不要走支路



這裡轉右上斜路



萬德徑




萬德苑的牌樓

回望隊友


萬德苑



上山前的一個無名小瀑布




依指示牌前進

靠左走,往井底瀑方向

右邊係我地終點黎,一陣會兜一個圈番黎呢度的

鴨仔團出發






在地下汁到補給!!未開過的!







靠左走往井底瀑,靠右走就往其餘三個瀑布


到井底瀑啦!見到後面有個瀑布嗎?



KC一馬當先,但探路不成!

牛脾氣的我衝左上黎,影番落去!(新手勿試!有一定危險)

一個世外桃園,很興奮!在這裡陰風大大陣,好似有部強勁的冷氣機係你前面一樣!
企多陣都會覺得凍!瀑布的水非常清,亦係非常凍!

KC都上左黎啦!




威少也忍唔住上黎啦!

井底瀑全景


好清!

望上面


落番去前影番張啦!



昇爺慘烈..gg了..我地一齊送佢落山..又搵左枝竹比佢扶

左邊係犽宿,右邊係KC溫柔的一面
隻貓係咁痴住我地,發出可憐的貓叫聲,可惜KC冇帶貓糧係身,就比左少少面包佢食

仲跟住我地=.=''

一齊加入丐幫啦!








用萬用刀鋸一枝係地下汁的長竹,整打狗棒



我又整左把木弓箭!正!昇爺都影番張相先!

又再次出發!呢張圖比我感覺好似真人打online game咁@@



今次走右邊,往中瀑方向



話咁快就到啦!

中瀑(馬尾瀑)


影番落去頭先的那個世外桃園

走人,要趕路!

上天梯的辛苦......

太陽快落山了!

繼續上!手腳並用借力!

KC絕望了!...............

但仍然頂硬上!..............

發現山洞!如果落雨就番黎呢度啦..哈哈





上左咁多天梯,終於到主瀑啦!感動!

主瀑






Chok一Chok先!

主瀑左邊有路通往散髮瀑的

有D地方要手腳並用上,難度不高



到啦!

主瀑的上面!

冇乜特別的散髮瀑........

睇左一眼就走人

忙裡偷閒自拍一張先!

而家睇番先知out focus左...

日落了!

趕緊落山!




行山後,晚上七點幾